majjaaa

Alla inlägg under februari 2012

:)

Av Maja - 29 februari 2012 11:38

Tjaa! Igår var ju jag och Fanny i Buddbyn och det var jättekul!:D Vi var där i 7 timmar och vi satt bara ner när vi åt så det värkte i mina knän på kvällen... Jaa, iaf, när vi skulle gå på promenad med Lycka så slet hon sig och galopperade i full fart ner mot vägen och vi trodde att hon skulle springa ut på vägen och bli påkörd, men hon stannade vid hagen för hon ville tillbaka till sin kompis som inte hade följt med. Föressten,för er som inte har fattat det än, så är Lycka en häst. Men hur som helst, nere på vägen så stod min kusins kompis och hon är livrädd för hästar så när hon såg Lycka komma där i full galopp blev hon typ asrädd;P ja, och så mockade vi i typ en timme och sen gjorde vi lite andra saker också:) Men nog om gårdagen. Just nu är jag hos Klara och vi ska fara och åka slalom snart ;D men nu ska jag vara lite social, hejdå<33

Av Maja - 27 februari 2012 21:22

Hej! Mamma här fixat surfabbonemang så nu när datorn inte funkar så bloggar jag från hennes mobil:) Men idag så har jag varit på mammas jobb för hon var så klantig att hon tog ledigt idag och imorgon för att vi skulle göra nåt men sen kom hon på att det var hennes tur att baka till "måndagsfikat "... Så jag behövde följa med henne till jobbet:/ Men sen så for vi till "Annett's klipp in" och jag klippte topparna och så klippte jag upp lite mer. Det var en jättesöt hund där också:) Det var hon som hade friseringen som ägde den. Den hette Gucci (uttalas Gotchi). Nödvändig fakta, javet ;) Men iallafall så ska jag till moster imorgon:D men jag bloggar imorgon kväll, hejdå<3

Av Maja - 26 februari 2012 10:33

Hej! Idag ska jag fara till Storklinten:) men nu måste jag hämta kan slalomskidor i källaren.... Jag kommer nog nye kunna blogga så mkt i veckan för att, som rubriken säger, våran dator är trasig igen :( men jaja Hejdå<3

Av Maja - 24 februari 2012 15:32

Hej:) Till att börja med vill jag säga förlåt för dålig uppdatering. Men nu så är jag iaf hos Alexina och snart ska vi fara till stallet. På tal om stallet, igår red jag Wonder och han var rätt fin, fast lite jobbig också. Det gick ovanligt bra i galoppen oxå :D Men jaja, nu ska jag vara lite soc med Alexina, BYE :)

Av Maja - 22 februari 2012 14:52

Hej:) Jag är jättesugen på choklad just nu... Men hur som helst, idag i skolan så hade vi idrott, det var kul! Vi körde kinesiska muren och ambassaden. Vi hade också matte, svenska och SO. Fast inte på idrotten då, som ni nog fattar... Och så hade jag ju gitarrlektion idag och det gick sådär:/ Jag kunde inte läxan ordentligt, hehe.... Men den som jag har nu är ganska enkel så det kommer nog att gå bra:) Men ikväll så har jag träning :D skoj!! Jaja, nu ska jag ta mig något att äta, Hejdå<3

Av Maja - 21 februari 2012 15:19

Halå! Idag är det ju fettisdagen och jag proppade just i mig en asgod hemmagjort semla;) Men... Idag så hade vi bild och jag blev klar med min fula Mona Lisa. Och så hade vi matte, engelska och svenska. Till lunch åt vi köttfärslimpa och det var gott!:) Och på rasten så gjorde jag och Vilma en rolig sak:P men nu måste jag, träna på min gitarrläxa, Hejdå<3

Av Maja - 20 februari 2012 15:23

Tjaaa:) nu kan jag börja blogga som vanligt igen för det går att blogga på iPaden nu, fast datorn är fortfarande inte lagad... Men nu tänker jag berätta om dagen. Skolan var okej, förutom att jag hade jätteont i huvudet på idrotten och det har jag nu också:( Men idag så redovisade Clara om sin resa till Nya Zeeland och det var kul! :) Och innan det läste vi och jag läser en jättebra bok som heter "Sanningen om Alice". Och så har vi också haft SO, nyhetskryss och matte. Men nu ska jag ta mig något att äta och sen ska jag kanske följa med Terese nån stans... :) Hejdå! <3

Av Maja - 19 februari 2012 17:51

HEJJ! Nu är jag tillbaka igen:) Har Elin och Fanny skött sitt jobb bra? Det tkr jag iaf! Eller i helgen har dom ju inte bloggat nåt men dom har ju sina egna boggar som dom också måste hinna med. Jag vet inte riktigt när jag kommer kunna börja blogga som vanligt igen... Nu är jag hos mormor och dom har en fungerande dator, men förhoppningsvis är våran dator lagad till imorgon :D Men nu ska jag kanske berätta lite om dagen? :) Klara sov hon mig inatt och när vi vaknade (07:30) så klädde vi på oss, åt frukost och sen klockan 08:30 så gick vi till Jolins parkering och så fick vi skjuts av dom till Pontushallen där va har haft innebandysammandrag idag (Klara kollade för hon spelar ju inte innebandy). Hehe, lite lång mening kanske... men iaf så har vi spelat 3 matcher idag. Den första matchen stod jag i mål och den vann vi med 5-0 (tror jag) mot Argentum ;) Andra matchen mot IBK Boden blev 1-1 och vårat mål var jätteroligt! :P Deras målvakt kastade bollen på Julias rumpa och sen så studsade den in i målet;D Vi hade jätteotur med alla skott och deras målvakt var rätt bra mnen vi hade tp 100000000000 lägen och missade alla:( Men iaf, sista matchen mot Sunderbyn vann vi med 4-1 och jag gjorde 3 mål:) Sofi gjorde det första och jag dom andra. Den matchen var jätterolig tycker jag, jag vet inte varför men den var det! :D Men nu ska jag inte blogga nå mer...HEJDÅ<3

Presentation

År 1999 föddes jag, och mitt namn blev Maja. På bloggen skriver jag om fotografering, musik och massa annat! Undrar du något så kan du kommentera, fråga eller maila mig på majanasman99@hotmail.com.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards