majjaaa

Alla inlägg under april 2012

Av Maja - 8 april 2012 08:36

HalåHalå! Igår var jag i Kalles stuga i Gunnarsdjupträsk. Vi var ute typ hela dagen, gick in kring 19.30 tror jag. Det är ju ljust jättelänge nu, solen hade just gått ner ;) Aa, men då vi kom in så spelade vi Utan tvekan. Det var kul! Man skulle få 10 snabba frågor, typ är du beredd? gillar du tomater? Sa du ja? är tomater röda? Du sa ja, eller hur? Vem tror du vinner? Tror du att (upprepa namnet som personen sa) vinner? Är du lång? Vad heter du? Kan du säga det igen? Ja, så kan det stå på ett kort, och man får inte säga JA eller NEJ och man får inte tveka eller svara samma sak 2 gånger. Man skrattar typ ihjäl sig! :D Men vi åkte hem där vid 22.00 och jag var jättetrött. När vi hade åkt ett tag (och jag nästan hade somnat) så tvärbromsade mamma och jag blev asrädd, jag trodde typ att det var en älg eller nåt för jag såg ju inte... Men det var bara en mink :P Jaja, idag ska jag troligtvis vara med Fanny :) Ska typ ringa henne nu, hejdå<3

Av Maja - 7 april 2012 10:11

Av Maja - 7 april 2012 09:49

Heej:) Igår var jag ju i Buddbyn, det  var jättemysigt! När vi kom dit så gick jag ner till stallet/fårhuset och gav hästarna lunch och kollade på lammen. Sen så grillade vi korv och kycklingspett, GOTT! Efter det så gick vi och gjorde iordning hästarna och for ut och red :D Eller jag red på Lycka och moster, mamma och mormor gick. Praisan fick också följa med, mamma ledde henne. Vi red ganska lång på bilvägen och det var typ bara 4-5 bilar som saktade in.. Om det hade varit en älg som gick d´är hade dom ju inte kört förbi så fort! Dom tror typ att hästar är robotar, men det kan ju faktiskt bli jättefarligt om hästen blir rädd och man ramlar av mitt på vägen! Jaja, nog om det nu. När vi kom hem från ridturen så sa moster att det var en tacka som skulle lamma snart. Ungefär en timme efterså gick jag  ner till fårhuset och kollade om det hade kommmit,och det kom när jag var där! :) Det var roligt :P Aa, men sen så hände det typ inge mer... Nu ska jag fixa med lite saker, hejdå♥

Av Maja - 6 april 2012 08:38

Hejsan! Idag ska jag fara till buddbyn:) Det ska bli skoj... Såå, ingen uppdatering förren jag kommer hem. Och nu under lovet kommer jag ju kanske fara nånstans på dagarna och sånt så jag kommer inte hinna blogga så mkt, men när skolan börjar igen kommer uppdateringen vara på topp! Ja, men jag har typ inget mer å säga nu.. HEJDÅ<3



   Haha, vad liten hon såg ut!!





Av Maja - 5 april 2012 19:52

Hejjhejj! Idag har jag ju varit i stallet med Alexina :) Vi red ganska långt och så mockade vi och fyllde hösäckar och det. När Alexina red (i skogen) så backade Flower in i plogkarmen och då blev hon rädd och stegrade, ganska högt faktiskt... Alex var inte beredd men det gick ändå bra:) Sen så stegrade hon igen när dom skulle galoppera men det var bara för att testa. Jag fotade 2 väldigt fina bilder på dom med det var med alexinas kamera. Aa, men jag ska fara till mamma nu, Hejdå <3

Av Maja - 5 april 2012 19:02

Alex goes mysing!


 

Av Maja - 5 april 2012 19:00

Alex goes riding!


 

Av Maja - 5 april 2012 18:59

Alex goes tränsing!


 

Presentation

År 1999 föddes jag, och mitt namn blev Maja. På bloggen skriver jag om fotografering, musik och massa annat! Undrar du något så kan du kommentera, fråga eller maila mig på majanasman99@hotmail.com.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards