majjaaa

Alla inlägg under april 2012

Av Maja - 27 april 2012 13:46

HejHej! Ikväll har vi klassdisco, men jag tror inte att det kommer bli så kul... Det är många som inte kommer :/ Men man kan ju gå hem när man vill. Mamma fyller år idag, men hon ska på nån middag med fotbollsmammorna så det gör ju inget att jag far bort :)

Haha, idag lurade jag alla på slöjden förutom Andreas som inte gick på det, att Nellie Berntsson ringde mig! Jag är med i en tävling på hennes blogg där man kan vinna ett samtal från henne:) Jag hade ju sagt det innan så dom trodde mig ;D Det var typ kul! Aa, men nu ska jag kolla lite bloggar och skriva på min berättelse, hejdå♥


  Haha, jag Elin och Anna-Linnéa  efter skolavslutingen i fyran :P Sorry om jag inte fick lägga upp den...

<3

Av Maja - 26 april 2012 20:30

Hej! Kom just hem från en superlyckad ridlektion på världens bästa kille<3 Otto var pigg idag, behövde knappt nudda han så tog han galopp:) Det är inte ofta det händer!:D Honom brukar man få sätta igång med pisk;P Hade ställt in mig på hoppning, men det blev lite ändringar... Vi jobba skänkelvikningar och det gick helt okej. Asså Otto är seriöst universums bästa!! Men nu måsta jag göra lite andra saker, BYE!

Av Maja - 26 april 2012 17:16

Tjoo, drar till stallet nu, ska hoppa<3

Av Maja - 26 april 2012 07:35

Drar till skolan, nu, sen ikväll blir det stallet:)<3 Seees!:D

Av Maja - 25 april 2012 20:34

Ni kan få del ett också, ni kanske har glömt :)♥




 



 
 

Haha, pinsamt dåliga! :D

Av Maja - 25 april 2012 20:12

Hej, somsagt så gjorde jag ju illa knät på idrotten idag... Nyss när jag och Elin var och spelade fotboll så skulle jag slänga mig (jag stod i mål) och då for jag på knät och fick superdupermega ont! Jag kunde inte ens cykla hem för det gjorde för ont nör jag böjde på benet, så jag g´fick leda cykeln :( Okej, kul inlägg. ;P Men jag kan ju visa lite random bilder, så blir det lite roligare :)


 

Haha, "kan innehålla spår av nötter" ! :D



 

Asgoda cupcakes :)


 

När vi praoade på dagiset... Barnen var så snälla mot mig, jag ligger där under! Det var en som satte sig på mitt huvud :P



 

Jag och fina Klara<3 Snygga rynkor jag hade i pannan... ;P



Hejdå♥




Av Maja - 25 april 2012 17:54

Haha, dööööör...Kolla på alla!  Här är hennes blogg, www.nattifromheaven.myshowroom.se. HAHA säger jag bara...


 


Äckel.



Presentation

År 1999 föddes jag, och mitt namn blev Maja. På bloggen skriver jag om fotografering, musik och massa annat! Undrar du något så kan du kommentera, fråga eller maila mig på majanasman99@hotmail.com.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards