majjaaa

Alla inlägg den 1 januari 2012

Av Maja - 1 januari 2012 16:45

Är med och tävlar om veckans blogg på www.fannyuknow.blogg.se :)

Det var bara det jag ville säga....

See you soon, macaroon! ;D


Av Maja - 1 januari 2012 16:36

Hejj :) Jag är tp astrött... Och jag har inget å göra. Men jag ska tp sätte mig och se en film elr nå. Men kommentera gärna och ge mig tips på roliga tävlingar och andra grejjer som jag kan skriva om :)


BYE♥    Old picture...

Av Maja - 1 januari 2012 14:21

Hejsan! Igår var vi hos några som vi känner och firade nyår :) Vi var tp 7 barn, fast några var ganska små men aa... Men det var jag, en tjej som är 10 år, en kille som är 12, en kille som är 13, en tjej som är 8, en kille som är 5 och en tjej som är 3.  Kanske lite onödigt att skriva det... Men det var iaf jättekul! Först åt vi middag och sen gick vi ut och smällde smällare (inte dom vuxna) och hade snöbollsskrig tp ;D Och så spelade vi spel och gjorde lite andra roliga saker. Men sen när klockan var 12 gick vi ut och sköt fyrverkerier och drack champanj (stavning) fast barnen drack jättegod alkoholfri jordgubbschampanj :D Men sen så vid 3 så for vi hem därifrån och jag somnade kanske 4 eller nå ;P Men imorron så kommer Fanny hem!! :) ♥♥♥♥  Vi ska dygna nån gång innan lovet är slut också, jag Fanny, Elin och Vilma :) Men iaf så såg jag nyss "Spy Kids". Den var ganska bra! Sen började jag se "Legally Blonde" men jag orkade inte se klart den. Men nu måste jag sluta skriva för vi fick gäster, hejdå! :) <3

Presentation

År 1999 föddes jag, och mitt namn blev Maja. På bloggen skriver jag om fotografering, musik och massa annat! Undrar du något så kan du kommentera, fråga eller maila mig på majanasman99@hotmail.com.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards