majjaaa

Alla inlägg den 11 januari 2012

Av Maja - 11 januari 2012 20:57

HejjHejj! För tp en timme sen kom jag hem från innebandyträningen. Jag stod i mål och det gick ganska bra. på söndag har vi DM-kval match mot IBK Luleå:) Om vi vinner så kommer vi till final:D Men jaa... Idag var jag ju med Elin innan träningen och vi spelade Wii fit och satt vid datorn. Juste, det hände en lite rolig sak idag när jag och Vilma skulle till stan.... Vi såg bussen stå på hållplatsen så då sprang vi så fort vi kunde och sen när vi kom dit så sa chauffören att bussen var "ej i trafik" så då fick vi vänta fast det orkade inte vi så vi gick till busshållplatsen som bussen skulle komma till innan den som vi var på. Och när vi kom dit tog det tp 2 minuter innan bussen kom och sen när vi hade åkt i tp en minut så var vi tvungna att byta till den andra bussen... Så det var lite onödigt att vi gick till den andra busshållplatsen... Och när vi var vid kvantum så stod det att nästa stopp var på disponentvägen i karlsvik fast vi var påväg till stan! Men jaja, nu ska jag spela Wordfeud, Hejdå<3

Av Maja - 11 januari 2012 15:35

Hejhej:) Idag har jag varit på stan med Vilma :)<3 Jag köpte ett par byxor och en Milkshake. Snart ska jag vara med Elin ;P Fast vi har inte bestämt vart vi ska vara än... Pappa har tagit med sig iPaden till Bergnäset för han var tvungen göra nåt med den så jag kan inte hålla på med den.. :( Men jaa.... Dessutom går det tp inte å spela Wordfeud för det gick inte att öppna appen.. Det var tp mysko.. Men nu har jag och Elin bestämt vart vi ska vara, hon kommer hit ;) Så jag ska väl sluta blogga nu, herrå :) Föressten så ska Klara kanske följa mig till stallet imorron! ♥ Glöm inte att läsa hennes blogg ;P



 

Presentation

År 1999 föddes jag, och mitt namn blev Maja. På bloggen skriver jag om fotografering, musik och massa annat! Undrar du något så kan du kommentera, fråga eller maila mig på majanasman99@hotmail.com.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards