majjaaa

Alla inlägg den 2 januari 2012

Av Maja - 2 januari 2012 19:31

Hejsan :) Idag skulle jag kanske sova hos Klara/Klara sova hos mig men jag fick ont i halsen så det gick inte :( Men jag ska kanske vara med henne imorron :D ♥  Men iaf så var jag ju med Elin idag och vi skrev lappar med olika saker på som var pinsamma och sånt och så drog vi lappar från "högen" och så skulle vi göra det som stod på lappen. Det var tp kul ;) Aa men jag ska tp göra nå annat nu så hejdå! :) <3


Jo juste, jag tänkte börja med Veckans blogg!  Vinnaren blir länkad i kommentarer som jag skickar till 10 andra bloggar och blir också länkad på min blogg i ett inlägg varje dag i en vecka. Tvåan blir länkad i 2 inlägg och får en fin kommentar på sin blogg och trean blir länkad i ett inlägg. För att ha chans att vinna måste du vara aktiv på din blogg så att den blir rolig att läsa. Minst 5 stycken måste vara med. Såhär gör du:


1. Skriv "jag är med" i en kommentar till det här inlägget och skriv såklart din bloggadress.

2. Länka mig på din blogg.

3. Kommentera min blogg. Ju fler kommentarer, desto större chans att vinna. Och det får stå  bara  "jkhhhklekhr", bara det står nåt.  Utlottningen är på måndag så om du kommenterar varje dag tills dess så kommer du få mkt poäng och kanske bli Veckans blogg! :)


Jag kommer räkna hur många kommentarer var och en har skickat. Sen lottar jag mellan dom 3 som har skickat flest. och så skickar jag iväg en kommentar till 1:an, 2:an och 3:an så dom vet! :)


GOOD LUCK! ♥


Av Maja - 2 januari 2012 12:56

HejjHejj:) Idag ska jag vara med Elin och vi ska väl.... Göra nåt... ;) Aaa men nyss då jag kollade statistiken så hade jag 15 unika besökare igår och 61 sidvisningar! Haha det var ganska fult för isåfall har ju nån kollat på min blogg jättemånga ggr! ;P Kanske inte jätte nödvändigt att veta men iaf:) Igår hyrde jag en film som hette "Gracie" och den var jättebra, jag kan berätta lite kortfattat om den ehheee, det som står på baksidan av filmen... ) : När 15-åriga Gracies storebror omkommer i en tragisk olycka, slås hennes familj i spillror. Men Gracie bearbetar sin sorg på ett oväntat sätt - hon bestämmer sig för att slåss om en plats i pojkarnas fotbollslag och uppfylla hennes brors högsta dröm. Utskrattad, motarbetad och förnedrad finner hon inom sig en styrka som hon inte visste fanns. För Gracie vet att spelets regler snart kommer att ändras.

Den var jättebra!:)


Men nu ska jag gå för Elin är klar nu, hejdå! :)

Presentation

År 1999 föddes jag, och mitt namn blev Maja. På bloggen skriver jag om fotografering, musik och massa annat! Undrar du något så kan du kommentera, fråga eller maila mig på majanasman99@hotmail.com.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards