majjaaa

Alla inlägg den 31 januari 2012

Av Maja - 31 januari 2012 18:51

Halå! Idag på skolan så hade vi bild:) Vi skulle rita en tp modern Mona Lisa. Man skulle se att det var Mona Lisa, vilket var rätt svårt eftersom att jag inte är någon konstnär direkt... Iaf så for jag, Elin och Terese till stan efter skolan:D Vi köpte milkshake på Blå Gåsen och det var asgott! Men sen så var Terese tvungen att gå nån stans och då gick jag och Elin till Skopunkten och provade massa fula skor;P Och sen när vi skulle fara hem så höll vi på att missa bussen, och det gjorde vi när vi skulle fara till stan också för att Elin och Terese var så söliga.... Men just nu är jag hos mormor och jag har ätit här också. Vi åt tp isterband och potatis. Nu undrar ni säkert vad isterband är? Jo, det är nån slags korv, fast den är inte formad som en korv utan det ser tp ut som... kornig och söndrig bacon! Eller det gjorde iaf det som vi åt. Aja, nu måste jag träna på gitarrläxan, Hejdå<3

Av Maja - 31 januari 2012 09:05

Hej:) Nu har vi svenska så jag passade på att blogga lite;P Men jag ska kanske ta bort min blogg... Fråga inte varför. Eller visst, gör det om du vill. Jaja, hur som helst så ska jag, Elin och kanske Terese fara till stan:D Jag är jättesugen på en Marcus (milkshake) så det ska jag nog köpa om jag fortfarande vill ha det;) Men nu måste jag sluta blogga för datorn har snart skut batteri, hejdå!

Presentation

År 1999 föddes jag, och mitt namn blev Maja. På bloggen skriver jag om fotografering, musik och massa annat! Undrar du något så kan du kommentera, fråga eller maila mig på majanasman99@hotmail.com.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards