majjaaa

Alla inlägg den 8 januari 2012

Av Maja - 8 januari 2012 21:41

Ja, det är vad jag ska äta när jag har bloggat klart;) Jag kan fortfarande inte prata, så vi får se hur det blir med skidåkningen imorgon... Ska gå och lägga mig tidigt ikväll så jag blir frisk! Jaja, hur som helst så har jag sett 10 avsnitt av Ponnyakuten Säsong 1, bara för att jag inte hade nåt annat å göra. Sammanlagt 5 timmar :P Men.... Klara är lite dum för hon har inga slalomskidor just nu så hon kan inte följa med och åka imorgon (om vi ska det) :( Men jag orkar inte blogga nå mer nu :) HEJDÅ! :)♥



Av Maja - 8 januari 2012 18:36

Japp, just nu leder Klara, så kommentera riktigt mycket nu till imorron eftermiddag (måndag) så kanske du vinner!

______________________________________________________________________________________


HEJ! Förkylningen har inte direkt blivit bättre, är så hes att jag inte kan prata... Hoppas det är över till imorron då jag ska fara till Måttsund och åka slalom om jag är frisk. Skrev det i ett tidigare inlägg, men iaf ;P Snart ska jag äta plättar, GOTT! :) Hoppas jag... Men jaa, ska tp göra nå annat nu, hejdå! <3


Mina nya skidor:)



Och det här är pjäxorna :)


Bilderna är från Google.

Av Maja - 8 januari 2012 09:43

Halå :) Jag har blivit förkyld igen.... Idag skulle jag egentligen ha farit till Måttsund och åkt slalom men det kan jag ju inte :( Aja, vaknade för ett tag sen,,, Men jag bloggar mer ikväll, hejdå :)

Presentation

År 1999 föddes jag, och mitt namn blev Maja. På bloggen skriver jag om fotografering, musik och massa annat! Undrar du något så kan du kommentera, fråga eller maila mig på majanasman99@hotmail.com.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards