majjaaa

Alla inlägg den 27 januari 2012

Av Maja - 27 januari 2012 18:08

Hejhej:) idag på skolan så spelade vi fotbollsmatch mot 6a och vi vann såklart;D det var iaf askul och spännande! Nästa vecka ska vi spela mot Porsön och då ska vi också vinna för då kommer vi till arcus tror jag:) Men sen efter skolan så gick jag hem och åt en bulle och sen for jag in till stan och mötte Klara och vi gick runt på lite affärer;) Jag köpte ett tp neonrosa linne på JC för presentkortet jag fick av Elin, Fanny och Vilma<3 Juste, när jag och Elin gick hem från skolan så var det några tjejer som gick framför oss som tp puttade varann och lite sånt, och sen så ramlade en av dom ut på vägen och tp 10 sekunder efter så kom det en buss! Om den bussen till exempel hade kört lite fortare eller nåt så hade hon ju kunnat vara död! Och dom tp skrattade, till och med hon som ramlade, det hade jag inte gjort! Men det var tp läskigt... Men nu ska jag fara till Bergnästet, Hejdå!<3

Presentation

År 1999 föddes jag, och mitt namn blev Maja. På bloggen skriver jag om fotografering, musik och massa annat! Undrar du något så kan du kommentera, fråga eller maila mig på majanasman99@hotmail.com.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards