majjaaa

Alla inlägg den 3 januari 2012

Av Maja - 3 januari 2012 21:57

Halå;D Har rensat min garderob, SJUUUUKT mkt som var för litet! Mer än hos pappa nästan! Eller kanske inte men aa.... Nu finns det mkt plats kvar iaf ;P Asså jag behöver verkligen nya tröjor... Aa men det vara bara det jag skulle säga, bye♥ 

Av Maja - 3 januari 2012 20:21

Hej! Idag var jag på stan och på storheden och köpte lite grejer;P Jag köpte nya fotbollsskor, nya vinterskor, en ryktlåda och lite ryktsaker. och så fikade vi. Imorron ska jag kanske vara med Klara om jag är helt frisk :) ♥ Men jag har tp inge mer å skriva nu.... Hejdå!


Mina fotbollsskor :) ♥



Jag ville ha sånna här...



Eller sånna här...


Såhär ser min ryktlåda ut fast spännet och handtaget är mörkblått :)








Jag hittade ingen bild på skorna....



Föressten, glöm inte att anmäla dig till veckans blogg! Skrolla ner för att se mer info ;D


Av Maja - 3 januari 2012 12:57

Hejjhejj, har fortfarande ont i halsen fast inte lika mkt som igår och i morse när jag vaknade. Nyss så såg jag iaf  just klart en film (haha, igen) som hette "Adéle and the secret of the mummy" och den var bra :) Men idag ska jag tp fara och lämna tillbaka min ryktlåda och köpa fotbollsskor och vinterskor. Men jag måste göra mig iordning nu så hejdå! :) <3

Presentation

År 1999 föddes jag, och mitt namn blev Maja. På bloggen skriver jag om fotografering, musik och massa annat! Undrar du något så kan du kommentera, fråga eller maila mig på majanasman99@hotmail.com.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards