majjaaa

Alla inlägg den 14 januari 2012

Av Maja - 14 januari 2012 15:20

Hej:) Jag, Fanny, Elin och Alexina tänkte ju dygna inatt/igår/idag fast det gick inte så jättebra... Alex somnade vid 3.00 och vi andra somnade tp 5.00 ;P Jag ville vara uppe längre men Elin och Fanny var tp halvdöda så det var inge kul då... ;) Men det var iaf jättekul så länge vi var vakna! Vi låg tp i sängarna och skrattade åt helt meningslösa saker, som Roger Pontare:D Eller Roooger Pontare, om man ska vara exakt. Elin och Fanny gjorde en historia om Roooger Pontare och Isor (katten), Den handlade tp om att Isor gick på krogen (för att Elin sa att Isor var på Tronen och då trodde Fanny att hon sa att han var på Krogen) och sen kom Roooger Pontare och gav Isor Knark... Aa, dom var lite konstiga... Fast det var alla... ;P Men iaf, när vi vaknade så gick vi upp och åt frukost och städade lite, sen gick vi hem till Alexina. Och hon skulle fara till stallet direkt men jag och Elin var tvugna att vänta på skjuts så vi var hos Alex utan henne i tp en timme. Det kändes lite mysko... Men jaa... Snart kommer Klara hit<3 Vi ska väl tp,,, göra nåt;) Men jag ska tp sluta blogga nu, Hejdå :)♥

Av Maja - 14 januari 2012 00:49

Hejjhejj:) Är i Alexinas syrras lägenhet som jag, Elin, Alexina och Fanny har snott... För tp 4 timmar sen var jag övertrött och hyper och dog av skratt när fanny viftade med en kattleksak... Och jag har halkat 3 ggr på samma ställe.;P Förut var jag jättetrött men det har gått över lite nu:) Men jag får se om jag orkar vara vaken ända till sju. Iaf så har vi kollat på roliga filmer och spelat "Med andra ord". Isor (en katt) tp bor i min ikeapåse, vi har hittat honom där flera ggr;) Men jag ska vara lite social med dom andra nu, Bye♥

Presentation

År 1999 föddes jag, och mitt namn blev Maja. På bloggen skriver jag om fotografering, musik och massa annat! Undrar du något så kan du kommentera, fråga eller maila mig på majanasman99@hotmail.com.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards